måndag 7 juni 2010

Ganska nöjd med dagen hittills!

Jobbat på bra idag faktiskt, tiden gick rätt fort och plötsligt var klockan nästan 15. Bytte om och traskade upp i gymmet för ett lite pass! Blev uppvärmning på crosstrainer och löpband. Efter det körde jag styrka för rygg främst och blev lite bröst också, samt axlar. Sedan lade jag mig på stretchmattan för att göra 3x20 crunches. Sedan stretchade jag och fasen så stel man är, haha!

Nu har jag en äggstanning i ugnen med falukorv i. Får se hur det smakar! I övrigt har det blivit kycklingsalladen från igår till lunch. Yoghurt med keso och 2 ägg till frulle... Men också en kanelbulle och kanske 2,5 bitar mörk choklad. Nåja... Ingen katastrof!

Nej, middag var det och sedan iväg till ICA för att inhandla massor med kött och kyckling :-P

1 kommentar: