onsdag 9 juni 2010

Hungrig igen

Eftersom det var ett tag sedan man åt ska jag ta och fixa lite kvällsfika nu. Vet inte riktigt vad, men tunnbrödet i skafferiet lockar... Lägga sig med kurrande mage är hemskt tycker jag. Har aldrig klarat av det...

Imorgon funderar jag på att ge mig ut på ett joggingpass. Men jag vet inte, har haft krämpor lite här och var så jag har låtit bli att springa ett tag. Sen har jag väl varit lite lat också. Det blir åtminstone en promenad om det inte blir träning av något slag. Det är väl det minsta man kan göra.

Vägningen imorgon blir intressant också. Jag har ju såklart tjuvvägt mig i veckan så får väl se vad det blir för resultat.

2 kommentarer:

  1. Vad är det för krämpor du har då? Kan du inte köra annan mindre påfrestande träning? exempelvis cykling? spinning? simning? crosstrainer? ... :)ibland låser man sig med ett alternativ, jag är själv lite inne i det, men äntligen har det ju börjat bli rätt kul att springa! :D

    SvaraRadera
  2. haha, jag skrev just på min blogg om att jag inte kan sova om jag är hungrig.. sen går jag in på din blogg.. och vad läser jag... haha nästan komiskt :D

    SvaraRadera