lördag 12 juni 2010

Hur söt?!!

3 kommentarer:

  1. Ja VISA-försäkringen har vi kollat, och den täckte inte så mkt. Men nu ska ju sambon få tag i försäkringsbolaget(eftersom han står på försäkringen).. latmasken ska bara gå ur ;)

    SvaraRadera
  2. sv: När jag är ute och äter är det självklart mycket svårare att räkna. Det jag gör att att jag skriver upp det jag äter på mobilen inne på matstället. Tex. 4 ungsstekta potatisar och en kycklingfile och salladstallrik. Sen så får jag använda den andra funktionen som finns på hälsovakten som är antal istället för vikt och för in 4 ungsstekta potatisar i stället för 150 g ungsstekta potatisar. På detta sätt blir det inte exakt men så nära man kan komma. Mitt mål är inte att äta EXAKT 1500 kcal per dag utan att hålla mig runt om där och sen kanske det blir +/- 150 men det gör mig inget, vill bara ha så bra koll som går. 1500 kcal för mig är just nu så extremt mycket bättre än jag ätit på över ett år. Jo jag har tänkt skiva in vad alla mål innehåller också men just nu har det mest varit så att jag har varit så trött på kvällarna och publicera det där är oftast det sista jag gör innan jag går och lägger mig, men det kommer komme det med :)

    Peppkram

    SvaraRadera