onsdag 13 oktober 2010

Dagens träning

Tog mig en liten eftermiddagsjogg idag. För att se om det kändes sådär enkelt som sist. Det gjorde det inte. Men det var inte hemskt heller utan det gick bra ändå.

Har fortfarande lite träningsvärk kvar sedan i söndags så jag tyckte det gick segt. Men uppenbarligen var jag ungefär lika snabb som sist. Pyttlite snabbare t.om. Det märks ju att man känner sig betydligt piggare i benen då man är utvilad och inte har arbetat i 8 timmar stående/gående innan. Jag trodde faktiskt jag sprungit 5 km ungefär, men icke, bara 4. Det kändes mentalt längre. Nästa gång blir det en 5:a!

Sträcka: 4 km
Tid:
29 min
Snitt:
7:15 min/km (8.28 km/h)

5 kommentarer:

  1. funderade på en grej, hur många läsare har du per dag? :)

    SvaraRadera
  2. Jennifer: Jag vet inte, blogger visar ju bara sidvisningar, inte unika besökare som jag fattat det. Har nog inte så många, mellan 50-100 tippar jag!

    Hur så? =)

    SvaraRadera
  3. SV: jag har lite svårt för oopsies men får väl ge de ett försök igen :D

    SvaraRadera
  4. 4 km kan kännas nog så långt! Bra jobbat! :)

    SvaraRadera