lördag 9 oktober 2010

Dust it!

Var ner en kortis på Strömpilen och kikade på lite kläder OCH provade bara för att. Hittade en fin, stickad och mjuk klänning på H&M, men jag såg helt ärligt ut som jag var gravid i den så det blev inget köp. Köpte dock ett par jeansleggings som inte fastnade halvvägs upp över vaderna, haha!

Nu ska jag bara hitta något snyggt oversized plagg som passar till leggingsen. Men som inte får mig att se ut som en tunna...Vilket oversized plagg ofta gör på mig. Stora, raka kläder är inte en tjockis bästa vän direkt. Speciellt inte om man har stora pattar också.... Blir liksom lite nattsärk av det hela.

Nog om det...Sedan gick jag in hos frisören som finns där för att köpa en Osis Dust it. Och till min stora lycka så hade de extrapris så den kostade bara 99 kr! Gött med fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar