lördag 23 oktober 2010

Helg!

Äntligen har man fått sova lite! Sovit ganska dåligt senaste dagarna. Men nu känner man sig återställd på sömnfronten!

Tror ni jag tränade igår eller i förrgår då? Nix. Jag vet inte varför, det tog bara emot. Men en sak är säker, jag måste sparka mig sjäv i arslet och komma igång. Varför går det så trögt. Gick ju så bra innan förkylningen!

Jaja, jag vet ju att jag kan så det är bara att ta sig i kragen.

Snön ligger förresten vit nu. Kom massor igår! Men det är plusgrader idag så det lär väl smäkta bort under dagen skulle jag tippa. Tog fram vinterjackan igår också, det får man väl ha när det är -7 grader på morgonen då man går till jobbet!

I övrigt är det läskigt med situationen i Malmö... Jag hade inte vågat gå utanför dörren tror jag. Snacka om att man skulle vara rädd och misstänksam!

Nu äggfrukost! Vad gör ni i helgen? =)

1 kommentar:

  1. Att bo i centrala Malmö som jag gör är lite konstikt just nu. Jag känner mig inte rädd men det känns obekvämt. Jag vet inte om man ska hålla sig inne el man ska trottsa idioten och vara ute. Nu ser jag inte utlänsk ut men jag vill inte att någon ska kunna påverka mig på detta vis som han/hon gör.

    SvaraRadera