lördag 2 oktober 2010

Kvällsprommis på en lördag

Ikväll är det lugna gatan som gäller för oss. Känns skönt! Var nyss ute på en 60 minuters lång promenad. Kallt om kinderna! Händer inte ofta att jag tar en promenad en lördagkväll, men det var faktiskt ett par stycken ute i elljusspåret! Det var tur jag inte gick själv för jag tycker det är läskigt att gå när det är mörkt, speciellt i skogen... uscha. Har blivit mer och mer rädd för att gå ensam. Förr var jag aldrig rädd nästan!

Imorgon är zumba bokat! Skall bli skoj! Söndagar är faktiskt en rätt bra träningsdag. Man somnar som en stock på kvällen och är utvilad och pigg på måndagsmorgon när man skall ta sig an en ny arbetsvecka!

I övrigt tycker jag denna träningsvecka varit riktigt bra. Totalt 4 pass och så lite promenader då! Jag tycker det är lagom faktiskt. Visst, jag kan pressa in fler träningspass, men nej... Jag har ingen lust med det för då skulle jag tröttna. Har jag lust går jag givetvis på något extrapass eller så, men det visar sig väl framöver!

1 kommentar:

  1. Lagom är bäst, man ska trivas å inte pressa sig själv. Jag har lagt ner mina 7-9 pass i veckan å nöjer mig med typ 3-4 stycken å tar ut mig totales på dom :-)

    SvaraRadera