måndag 25 oktober 2010

Löningsmåndag

Återigen måndag. Veckorna går ju fasiken i rekordfart, eller vad säger ni?

Veckans första arbetsdag är väl sällan kul men något som piffar upp är ju att det är löning idag! Känns alltid bra. Extra bra känns det denna månad eftersom jag knappt har några räkningar att betala. Kunde även betala mobilräkningen som inte skall betalas förrän 30 november. Gött att slippa den nästa gång! Dessutom har jag stoppat in 2000 kr på sparkontot! Wohoo! Ett steg närmare utlandsresa! ;-)

Håller nu på att tvätta lite och ska väl fundera över middagsmaten i vanlig ordning. Är ensam idag för A är hemma hos sin familj och hälsar på över dagen. Han pluggar ju så han får ju lite lediga dagar här och där mitt i veckan.

Efter middagen får jag se vad som sker. Tråkigt och isigt ute så jag stapplar mig fram som en gammalt tant, haha!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är på att spara undan! Jag är världssämst på att spara :/

    SvaraRadera