måndag 4 oktober 2010

Promme och kanelbullens dag

Blev en 60 minuters promenad ikväll, Berghem runt. Blåser som sjutton ute! Var mest motvind hela vägen. Känner mig duktig som fick arslet ur vagnen i alla fall för jag har varit bra seg idag.

Och det har blivit "fusk" idag med. Kanelbullens dag och jag har ätit. Men jag har inte dåligt samvete för det. Dessutom ska jag ju träna imorgon! Och resten av veckan kommer bli nyttig. Fällan är ju annars att om man väl börjar äta något onyttigt så fortsätter man gärna på samma bana. Men jag har bestämt att det inte blir så denna gång. Så det så! Ja, det blev ju tortilla igår då... Men äh. Det hörde ju till maten ;-P

Nu kikar jag på Top Model 14. Och mycket mer lär jag nog inte göra idag.

1 kommentar:

  1. Precis! Kanelbullens dag får allt falla i glömska så fort som möjligt! Idag är en ny dag! :)

    SvaraRadera