söndag 3 oktober 2010

Sjukt mätt + Zumba = ont i magen

Hah, ja vi gjorde ju tacos förut och jag tänkte att det får bli en "fuskardag" idag. Så jag åt ett tortillabröd med fyllning och ett gäng nachos utöver all köttfärs och grejer. Och så sjukt mätt jag blev!!! Kan inte fatta att jag i vanliga fall brukar orka äta minst 2 men ganska ofta 3 tortillabröd med fyllning i. Shit...

Traskade sedan iväg till IKSU för att köra zumban. Och det skalpade runt i magen kan jag lova. Kunde knappt hoppa för jag var så himla mätt!

Kände typ hur min svett bara osade tacos! Hahaha! Trevligt att stå bredvid mig liksom... ;-)

Skönt jag fick lite träning i alla fall eftersom jag valde att äta utanför dieten idag. Men imorgon är det måndag och då blir det som vanligt igen!

Är dock nöjd med 490 minuters motion denna vecka! Inkl vardagsmotionen då (125 min).

4 kommentarer:

  1. Så duktig du är! Ska prova Zumba för första gångne på tors.. du kanske har några tips?

    SvaraRadera
  2. Malin: Det är bara att köra på. Är inte så svårt och gör man fel gör det inte så mycket :)

    SvaraRadera