fredag 8 oktober 2010

Suck...

Nu är K på jobbet också förkyld så det känns ju som man vet vad man har att vänta. Halsen har varit tjorvig idag också och jag nästan vill att skiten ska bryta ut ordentligt så det går över någon gång!

Som ni förstår blev det ingen BodyCombat :-( Känner mig sjukt lat och får nästan lite ångest över den uteblivna träningen... Men det vet jag ju egentligen att jag inte ska ha.

Sov typ 2 timmar efter att jag jobbat färdigt för idag så nu sitter jag här och inväntar maten. A gick iväg på ICA för att köpa lite smått och gott. Att jag är så trött är väl ett tecken på att kroppen vill återhämta sig.

Hoppas det känns tillräckligt okej imorgon så man kan promenera i alla fall!!

PS. Idag var Paolo Roberto på jobbet. Kändisspotting liksom :-P Han tyckte det var en maaaagisk anläggning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar