lördag 30 oktober 2010

Working girl

Imorgon skall jag jobba. Känns väl sådär, men samtidigt fint att lägga några timmar till på kompsaldot. Har 4 semesterdagar kvar att ta ut och håller på att samla ihop timmar till en 5:e dag så jag kan vara ledig en hel vecka utan att förlora pengar. Kommer väl till pass om vi nu kommer åka till Thailand i mars.

Hur som haver så hade jag tänkt träna efter arbetspasset imorgon. Gick aldrig på BC i fredags för jag var lite less av olika anledningar. Kunde inte förmå mig att vara kvar på jobbet.

Har jag tur imorgon är vi klara hyfsat tidigt för då finns det några pass på förmiddagen att välja mellan. Annars ska jag köra på egen hand i gymmet.

Glöm förresten inte att ställa tillbaka klockan innan ni går och lägger er =) Man får sova en timme extra!

1 kommentar: