fredag 5 november 2010

6 arbetsdagar är över

ÄNTLIGEN helg säger jag bara. Gud, jobb i 6 dagar är fasen drygt det.... Aldrig mer... typ. Men lär väl åka på något extrapass i framtiden med antagligen.

Avslutade fredagen på IKSU genom att gå lite tidigare och köra crosstrainer. Det över konditionsrummet var späckat med folk. Dryga 35 svettiga minuter senare var jag nöjd. Det fick räcka för idag. Nu skall jag lägga mig på golvet och göra mina crunches! Sedan är det dusch och mys i soffan resten av kvällen!!

Vad gör ni kvällen till ära, mina vänner?

2 kommentarer:

  1. Kolla in vår hemsida med sport nutrition och träningstillskott, dietprodukter.
    Billigare än Gymgrossisten.
    Vi har prisgaranti på alla varor.
    Nytt företag i Sverige, redan etablerade i Danmark.

    Beställ idag!!!!

    MVH
    Team Nutrixpress

    SvaraRadera
  2. Jag kollar på Cupcake wars och dricker Pepsi max! :)

    SvaraRadera