tisdag 2 november 2010

Intervaller på crosstrainern

Hej hopp!

Idag har varit en helt okej dag. Fått en del gjort på jobbet och träningen är redan avklarad! Satte musik i öronen och brände av lite intervallträning på crosstrainern. Lade upp det genom att köra intervaller i refrängerna och blandade mellan tungt och lite lättare motstånd. Beroende på låtens tempo.

Blev svettig och trött kan jag lova! 30 minuter + lite nedvarvning. Avslutade med en kilometer på roddmaskinen också, på nivå 10. Nästan 40 minuter höll jag på och det fick räcka för idag.

En sak som är säker är att det går mycket lättare att stå på den där tråkiga crosstrainern om man har musik i öronen! Inte min favoritmaskin direkt, men den är ju ganska effektiv! 

Vad har ni tränat idag?

1 kommentar:

  1. Fin blogg :). Jag kämpar med LCHF liknande program och alltid kul kolla andras bloggar. Jag kör med 30 minuter på crosstrainern(måndag-fredag) och de är så tråkigt :P

    SvaraRadera