söndag 7 november 2010

Söndag = träning

Idag ska jag släpa mig till IKSU för att träna lite. Blir lite blandat på konditionsmaskinerna tippar jag! Har ingen plan direkt, men har tvingat med mig min kära sambo, hehe.

De har förresten utökat zumbapassen ordentligt nu på IKSU. Har minst ett varje dag förutom på fredagar. Så jag bokade in mig på onsdag 18.15. Det är en bra tid för då hinner man hem och äta i lugn och ro innan man måste kila iväg för att träna. Och man hinner komma hem i bra tid innan man måste gå och lägga sig.

Annars gillar jag att träna direkt efter jobbet så har man gjort bort det, så att säga.

Var ju ett tag sedan jag var på ett pass så det blir skoj! Har glömt att gå in och boka och då är det ju kört eftersom platserna går åt på en gång...

Nej dags att börja röra sig!

3 kommentarer:

  1. Va duktig du är :). Jag var på zumba en gång (inte bra för mitt nysydda ben kan jag tillägga) och det var jätte kul, men sen så ska man ju ha pengar till det :/. därför skaffade jag ett litet hemmagym med pilatesboll, träningsrep, magrullare och stavar :). Har du några bra träningsknep för rympa och lår som man kan göra hemma får du mer än gärna dela med dig :). Lägger till dig så jag kommer följa dig, gillar din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Oj shit, ett pass varje dag? Det är ju skitmånga!

    SvaraRadera
  3. Malin: Ja jag vet! De är galna på IKSU :P

    SvaraRadera