fredag 17 december 2010

Träningsvärk!!

Har bara blivit stelare och stelare under dagen, haha. Nu har jag sovit i soffan en stund efter jobet (he he) och när jag skulle upp var benen som två betongklumpar. Knäppt egentligen, för helt orörlig har jag ju inte varit i benen! Alltså jag har ju sprungit för ett tag sen osv. Borde då inte få dödande värk i benen av lite dans liksom

Skönt med helg igen, förresten. Ingen julklappshets blir det heller som för många andra eftersom jag köpt alla redan! Men det blir kanske någon sväng på stan ändå.

Tänkte försöka träna också, men det borde jag väl inte skriva för då blir det inte av, hahaha! =)

2 kommentarer:

  1. Skönt med träningsvärk! Var ett tag sedan jag hade det, jag tror väl bara att jag tränar hårt och varierat :D

    Klart du kommer träna i helgen!

    SvaraRadera
  2. Haha, det blir så lätt att det inte blir av ;p

    Sv: Ååh, det ska jag kika efter nu när vi handlar! Tack för tipset :)

    SvaraRadera