onsdag 15 december 2010

Trötta ben

Mina ben har varit riktigt sega idag. Men det känns bra ändå för det är ju pga. en god sak som de är trötta!

Idag traskade jag hem efter jobbet, men imorgon blir det träning igen! Vad vet jag inte riktigt, men jag väljer mellan detta:
  1. Afro
  2. Spinning 
  3. Gymmet (löpning + ev styrke)
Vi ska ha lussefika kl 15.00 (med jobbet) så då blir det ju ganska lagom att gå på ett pass 16.00. Både spinningen och afron börjar då. Och eftersom jag bara testat afro en enda gång lockar ju det såklart lite!

Vad hade ni valt? =)

6 kommentarer:

  1. Afro Power Dance :) Man dansar typ afrikans dans, barfota!

    SvaraRadera
  2. spinning helt klart! Afro är inte riktigt min grej. Jag gillar mer högpuls och mjölksyra. Om det inte hade gått att köra afro först och sedan spinning/annan puls träning.

    SvaraRadera
  3. Jag hade helt klart valt afron! :D

    SvaraRadera
  4. Jag hade helt klart valt spinning, mest för att jag själv har valt det som både gårdagens och dagens pass! :D Afro har jag aldrig riktigt fastnat för och gymmet.. Det är så svååårt, haha. :)

    SvaraRadera
  5. Spinning om ventilationen är lagad eller så är det väl dags att hoppa upp på löpbande igen :)
    Vilket jag oxå borde göra, kanske i morgon innan Muskelpasset.

    Önskar dig en god lussefika :D

    SvaraRadera