måndag 18 april 2011

Rabattkod hos Sportamore

Jag gillar Sportamore eftersom de har fri frakt och retur! Dessutom har de ofta rabatter. Exempelvis kan man köpa 3 par skor och få det billigaste paret gratis just nu.

Jag köpte inte 3 par, men däremot ett par som jag bara "råkade" hitta när jag surfade runt. Vita sneakers är min melodi. Eller sneakers överhuvudtaget är min grej. Jag hoppas de passar. Provade ett par andra Björn Borg-skor på stan igår och de var lite liknande dessa nedan. Men som sagt, det är ju fri retur så passar de inte gör det inget! =)

Bild: Sportamore.se
I samma veva åkte också denna t-shirt ner i korgen... Den var redan nedsatt med 50% plus att jag fick ytterligare 10%  rabatt på den och skorna när jag angav koden: kraftochenergi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar