torsdag 14 april 2011

Trött i benen

Vette fasiken alltså, men denna vecka är jag så sjukt trött i benen. Tycker inte jag gått mer än vanligt på jobbet, men det kanske jag har, vem vet, hehe.

Nu tror jag dock att jag skall försöka locka med A ut på en promenad! Behövs kan jag säga! Jag har undvikit jogging för att jag har lite spänningar i vaden. Vet inte hur jag ska förklara känslan riktigt men typ som att muskeln känns för kort och när foten slår i backen spänner det och börjar göra lite ont. Så jag tänkte att det kanske är smartast att gå istället för att jogga några dagar.

Men det kanske inte är något farligt men bättre att ta det säkra före det osäkra. Vill inte få ont så man inte kan gå ordentligt liksom... Är ju en förutsättning att kunna gå när man är lokalvårdare :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar