tisdag 3 maj 2011

En trött dag...

Idag kom jag hem, slet av mig arbetskläderna och slängde mig ner i soffan en halvtimme. Sedan tog jag tag i diskberget och torkade av lite i köket. Vi är experter på att lämna disken till dagen efter, så man måste diska innan man gör middagen.

Och som sagt, sedan har jag lagat middag. Eller lagade den när A kom hem vilket var runt 18. Nu har vi nästan nyss ätit så det blev supersen middag... suck. Känns sådär konstigt i magen.... som alltid när det går för lång tid mellan målen för mig... :-( hugger till och känns som mjälthugg.

Skall slappa i soffan ikväll igen. Gjorde detsamma igår. Borde jogga idag egentligen men nu orkar jag faktiskt inte dra igång den "karusellen" med dusch och allt vad det innebär innan man skall sova. Imorgon är en ny dag! Då blir det tidig middag så man hinner göra något annat än att äta och sova! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar