onsdag 18 maj 2011

Jag känner mig trött

Sover lite halvdåligt nuförtiden. Vaknar flera gånger per natt osv. Kanske har att göra med att det är ljust nästan hela natten nu. När jag väl kommer hem efter jobbet är jag hungrig och trött. Sedan blir man ännu tröttare för att man kastar i sig mat... Och sedan sitter man här. Fastklistrad i soffan... Tills man skall sova där rund 21. Och så börjar det om.

Men det skall bli ändring på det. Ett mellanmål till under dagen löser nog hungertröttheten. Sedan är det bara att ta sig i kragen och träna.

Det är väl tur ändå att man har ett rörligt arbete. Men samtidigt, det tröttar ju ut mig med med tanke på att det är fysiskt krävande. Å andra sidan är det inte säkert jag skulle träna mer om jag hade haft ett stillasittande arbete från 08-17. Då hittar man på andra ursäkter istället. T.ex att man kommer hem för sent...

Nej, ett ryck från och med nu!

1 kommentar:

  1. Förstår att träningen lätt bortprioriteras! Men jag brukar fundera på vad jag annars gör de där timmarna då jag inte tränar. Många timmar försvinner på ingenting, alltså TV-tittande, surfande osv.

    SvaraRadera