söndag 29 maj 2011

Lite förkyld

Jag är lite förkyld nu. Har ont i halsen och känner mig seg. Men det går säkert över ganska snabbt. Man blir ju dessutom seg av vädret ute. Känns snarare mer som höst än försommar... Men värmen kommer väl hit med någon gång!

Tredagarsvecka nu till veckan. Riktigt skönt! Har tagit mig friheten att ta ut en ledig dag på fredag då vi egentligen jobbar. Men det är jag värd! Speciellt eftersom man inte ska ha semester förrän i augusti...

Imorgon börjar de reducera gruppträningen på IKSU också vilket är skönt. Lite mindre folk som springer omkring =) Dessutom har man ju både Sport och Spakort nu! Inte för att jag kommer åka bort till Spa och träna troligtvis, men man vet ju aldrig!

Nä, men man kanske skulle göra någon nytta? Fast soffan och filten är ju skön....

2 kommentarer:

  1. Spa-kort lät spännande :D Vad finns där? ^^

    SvaraRadera
  2. IKSU har två anläggningar. "Sport" och "Spa". Båda har gym och gruppträning, men "Spa" är mer inriktat än Sport på olika behandlingar, massage osv! Är också mer inriktat på relax med solrum osv.

    Men om man vill ha en behandling så kostar det ju extra, inget som ingår i träningskortet :P

    SvaraRadera