lördag 11 juni 2011

Härliga helg

Vaknade i vanlig ordning helt genomsvettig i vår bastu till lägenhet. Gick upp, surfade samt åt hallonkräm med mjölk. Svalkande såhär i hettan! Satte mig sedan ute med en bok på gräsmattan dryga timmen och nu har jag tagit en kalldusch. Gud så varmt det var att sitta ute. Vill inte vara för mycket i solen heller för har ingen lust att bli vidbränd...Så kåt är jag inte på att bli brun...

Om ett tag kommer A's mamma och hämtar oss för vi ska ner på stan en sväng och sedan äta på Tapas. Hoppas vi får en uteplats =) Känns som att alla uteserveringar kommer vara proppfulla! Men det är bara till att njuta idag och imorgon för enl SMHI ska det ju bli regn nu till veckan. Perfekt väder för träning med andra ord ;-)

Nu ska jag sätta mig på balkongen, i skuggan, och läsa lite till innan vi ska iväg. Är faktiskt inte så dumt med en balkong som har skugga större delen av dagen då det är såhär varmt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar