måndag 13 juni 2011

Sova är skönt, uppenbarligen

När jag kom hem från jobbet tidigare, bytte jag kläder och satte mig på sängen för att gosa med katten. Brukar oftast göra det för han är så kelig efter att ha varit ensam hemma hela dagen. Lade mig ner och kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre...

Plötsligt var klockan 16.00 och jag hade sovit nästan en timme! Rätt skönt faktiskt, men jag tycker man får lite dåligt samvete om man sover mitt på dagen... Kanske har att göra med hur man är uppvuxen men jag är van vid att man är lat om man tar en tupplur "bara sådär". Efter maten är mer acceptabelt :-P

Nu har jag klämt i mig en omelett med tacofärs, ost och salsa. Riktigt god blev den! Gjorde en extra också så det blir perfekt lunchlåda imorgon!

Är fortfarande seg och trött... Beror nog på att jag satt uppe till efter 23 igår och såg på film, hehe. Inte sådär supersmart när man ska upp 05.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar