söndag 21 augusti 2011

Då var det dags!

Denna vecka har varit sisådär. Har inte rört mig speciellt mycket alls. Inte så pass mycket att det kan räknas åtminstone. Varför vet jag inte, det har väl varit lathet antar jag.

Men nu är det dags. I och med att jobbet börjar imorgon så är det också dags för rutiner igen. Löpningen ska jag ta tag i ordentligt och få lite rutin på. Det är väl mitt främsta mål. Dessutom är det alltid lite roligare att vara inne och träna framåt hösten än vad det är på våren/sommaren. Så det får bli lite gruppträning med!

3 kommentarer:

  1. Du ska inte vara med i Rivstart? :) http://corneliatoneri.blogspot.com/2011/08/pa-fejjan-ocksa.html

    SvaraRadera
  2. nja sånt där är jag inte så mycket för faktiskt :) kör mitt eget race

    SvaraRadera
  3. Ja i och med att jobbet kom igång kom jag också igång. Cykelpendling gör verkligen mycket för hälsan.

    SvaraRadera