tisdag 30 augusti 2011

Dumma hals och snuva

Blev tät i näsan (eller täppt som man säger där jag kommer från :-P) igår kväll och inatt har jag vaknat om vartannat av att jag inte kunnat svälja. Obehaglig känsla. Kändes som jag inte kunde andas typ. Men jag var väl så torr i munnen och så halsont uppå det.

Är lite halvsnorig nu med och halsen är fortfarande ond. Men jag ska gurgla vidare med jodlösningen... Känns som det inte kommer bli värre än såhär i alla fall så det är ju bra!

Istället för att träna får man roa sig med andra saker istället. T.ex putsa fönstren. De var oförskämt skitiga faktiskt. Kan inte minnas att jag putsat dem ordentligt ens... hahaha. Mikrofibertrasa och en sprayflaska är min melodi :-P Men idag fick de sig en omgång. Man har ju inte gått utbildning i fönsterputs för intet :-P

2 kommentarer:

  1. Oh har du gott sån utbildning varför har du inte sagt det förr, då tror jag att du måste lära mig ett och annat för jag är värdelös på att fönsterputsa.

    SvaraRadera
  2. Honung och hett vatten är bra å dricka också...! En boost för imunförsvaret, har jag hört!

    SvaraRadera