onsdag 10 augusti 2011

Jogging + promme

Onsdag idag och det är mer mulet än sol, men dock rätt så varmt! Drog på mig träningskläderna efter frukosten och tog mig ut på en liten runda. Konditionen är verkligen inte vad den borde vara om man säger så.

Jag hade inga förväntningar på hur det skulle kännas eller hur mycket jag skulle orka förutom att jag visste att det skulle bli jobbigt. Därför varvade jag jogging och promenad i 35 minuter. Och tur var väl det för joggingen kändes dödsjobbig. 5 minuter kändes som en evighet! Och mina 2 återhämtningsminuter gick alldeles för fort, haha. Fick lov att "fuska" och körde lite hipp som happ efter ett tag. Gick mer än vad jag skulle.

Well, det är bara att bita i det sura äpplet och börja om igen helt enkelt. Känns dock drygt som fan just nu....

1 kommentar:

  1. Ta de bara lugnt i början så kommer konditionen efter hand komma tillbaka! :) det klarar du!

    SvaraRadera