måndag 15 augusti 2011

Nytändning

Semestern är slut om en vecka och då är det andra bullar som gäller. Men jag börjar redan nu med lite mer tänk kring kosten. Har handlat hem grönsaker, keso och andra nyttigheter nu!

Inledde även denna vecka med en promenad ner på Maxi. Blir nog eventuellt en till prommis sedan då A skall iväg och spela discgolf. Eller kanske en joggingrunda... Vilket påminner mig om att boka en tvättid så man har lite rena sport-BH:ar att använda...

Och det leder mig osökt in på att jag måste beställa en till BH så man  har åtminstone 2 stycken som håller till att jogga i. Har ju en som funkar på gymmet och typ köra zumba etc i där det inte är lika mycket hopp och studs.

Känns som det är många som gör en nystart nu efter semester och sommar. Eller har jag fel? ;-)

5 kommentarer:

  1. Det är väl lite av en klassiker att börja med allt nu så här när man kommit tillbaka till jobbet och semestern är över, det ska tränas, gå kurser och planeras hela hösten. =)

    Själv har jag två dagar kvar tills jag är tillbaka på jobbet. Usch och fy.

    SvaraRadera
  2. Jag är så förbannad på mig själv att jag inte har skött kosten i sommar, annars hade jag nog nått mitt viktmål, men det är bara att ladda om på en ny kontinent :-D (även om det kanske blir svårt med omställningen, men skam den som ger sig)

    Jag tycker i alla fall att du har varit duktig i sommar önskar dig en fin sista semestervecka!

    SvaraRadera
  3. Du är nog inte heeeelt ensam om att starta om igen efter sommaren :)

    SvaraRadera
  4. Som andra sagt är du nog inte ensam om det tänket, men det är ju BRA tänk så det är bara att köra på! :D Hejja dig!! :)

    SvaraRadera
  5. Nog är det så! Efter semesterlivet kommer rutiner och förhoppningsvis även lite rutiner på träning och matfronten.

    SvaraRadera