tisdag 23 augusti 2011

Över förväntan

Jag förväntande mig nästan att det skulle vara sådär blodigt jobbigt som förra gången jag joggade även ikväll. Det var det inte, tack och lov! Det är skönt att få en positiv känsla efter ett träningspass. Nu gick jag väl kanske mer än vad jag sprang också men ändå. Det kvittar just nu.

Det viktiga är att inte känna mig anti efter passet eller få ont i knän eller vristerna. Men jag kände ingen smärta alls! =D Toppen. Det betyder att jag inte måste vila så många dagar innan nästa löppass. Försöker vänja mig lite successivt igen så jag tänker inte tokspringa varenda dag. För som sagt, det onda i benen klarar man sig utan.

Skönt väder var det också. Fast helst ska det vara mulet när jag ska jogga ;-)

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det går smärtfritt :D

    SvaraRadera
  2. Härligt att du kan jogga utan att känna smärta. Jag längtar tills jag kan börja jogga igen. Jag vill inte jogga när jag är alltför tung, jag är lite rädd för skador. Jag har ju lite problem med mina knäna och tycker att det är onödigt att påfresta dem och resten av mig när jag är tung. :)

    Låter smart att ta det lite lugnt.

    SvaraRadera