torsdag 1 september 2011

Snart helg och snart frisk!

Inget halsont idag, fast det tar emot lite när jag pratat ett tag. Men inte sådär rivigt ont ni vet. Snorig till tusen är jag dock och har nog snutit ut halva hjärnan idag, hehe. Men det går ju som bekant över och imorgon kommer det säkert vara mycket bättre!

Känner mig peppad på att träna nu också. Får hoppas det håller i sig och att det inte bara är för att jag inte kan just för tillfället.

Lite nya pass ska de införa på IKSU också. Inget sådär superlockande kan jag tycka... Lite samma-samma liksom. Typ fysträning fast det nu heter "Cardio Training". Fattar inte vad som är skillnaden på det och vanliga fysträningen då man också går runt på stationer? Aqua-Zumba lät ju lite skoj dock men jag går ju aldrig på vattengympa så håller mig till den vanliga zumban =) Sedan var det Pilates Cirkel vilket säkert kan vara intressant, men inget som lockade sådär direkt heller. Ingen "wow, det måste jag testa"-känsla.

Jag hade velat ha BodyStep och BodyJam istället. Men man kan inte alltid få som man vill ;-) Powerstrike saknar jag också. Det var något för mig =) Punch Out har de ju på IKSU men då måste man hamna med någon hyfsat jämnstark när man ska slå och sparka för annars är det inget kul...

Well, jag kommer nog kunna roa mig ändå :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar