lördag 8 oktober 2011

Tog vara på solen

Jag skippade IKSU idag och vi gick en promenad längs med älven istället. Blåste dock riktigt kallt tyvärr, men solen var härlig! Känns som att såna här soliga dagar är lätträknade denna årstid så man får ta vara på dem.Så blev alltså inget Sh'bam. Men men, så går det ibland.

Varit en sväng på stan också. A har inhandlat nya jeans och sedan köpte vi var sitt par skor på Skopunkten. För mig blev det dessa. Funkar bra nu i höst, och sedan när det blir kyligare kan man lägga i en sula. För riktig kalla dagar har jag investerat i ett par Timberland Mukluk också! Dem älskar jag redan så det är nästan så man vill ha minusgrader nu bara för att få inviga dem.

Till veckan ska både jag och A skippa kolhydraterna. Känns bra att han kom fram till den insikten för jag behöver någon som kör det racet med mig nu. Så man inte har massa bröd och skit hemma att frestas av. Har tänkt flera gånger att jag ska ta och dra ner på kolhydraterna men det har inte blivit av för att det är så enkelt att svänga ihop t.ex spagetti och köttfärssås osv. Men nu är det alltså dags igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar