fredag 4 juni 2010

Beställt lite nytt

Beställt lite nytt från H&M. Shortsen har jag provat så de vet jag att de passar! =) Tyvärr har de varit slut både i stan och på Strömpilen när jag skulle shoppa dem så det fick bli beställning istället! Vita toppen var på REA, men nu fanns den bara i S och XS typ så jag hoppas jag fått den jag beställt i M och att det inte blir som det kan bli "Varan slut på lager vid leverans". Halsbandet blir snyggt till nåt linne i sommar!! =)

Klicka på bilderna för att se dem större!

Vill egentligen beställa massor med kläder och skor!! Men man får hålla lite i slantarna ibland också! Dock vill jag gärna ha ett par kilklackar och ett par gladiatorsandaler. Jag hade (eller har, någonstans i röran) ett par men de har så hård sula så man får ont i fötterna när man går.

Dessa kilklackar Från Skohuset var snygga tycker jag i alla fall. Hmm... kanske ska fara till Skohuset och spana imorgon ;-)

2 kommentarer:

  1. de där shortsen har jag också! supersköna! älskar längden på de också.

    SvaraRadera
  2. Superfint halsband och toppen är riktigt snygg! Hoppas att allt sitter som en smäck! :)

    SvaraRadera