lördag 5 juni 2010

Shop 'til I drop!

Jag hittade shortsen från H&M tillslut ändå! ETT par fanns det kvar när jag grävde i högen! :-D Vandrade sedan vidare till The Store där de hade utförsäljning på alla tjejkläder. Blev en wesc-hoodie i brunt för 480 kr istället för 800! Jättemjuk och skön som hoodies brukar vara när de är nya! Ska visa er sedan. Vidare till Skohuset där jag provade kilklackarna - stenhårda så nej det blev inget köp. Däremot ett par sandaler. Dessa nedan! Fanns på Skopunkten också såg jag.


Blev att jag annullerade ordern från H&M nu då jag hittat shortsen. Halsband och toppar kan jag beställa en annan gång! =) Sen känner jag mig lite snål nu också då jag handlat för lite mer än jag tänkt denna månad... hehe... Jaja, jag är nöjd med mina inköp i alla fall! Nu vill jag att det ska bli varmt igen så man kan gå runt i shorts och sandaler utan att frysa. Är bara typ 12 plusgrader här idag eller liknande och blåser isande vindar!

Nu ska vi bege oss till Vindeln för att grilla lite med A's familj! Tar på mig min nya tröja så jag slipper frysa ;-)

4 kommentarer:

  1. Hehe de där sandalerna har jag också köpt fast bruna

    SvaraRadera
  2. Kanonsnygga!! Dom ser sköna ut också! :)
    Många sandaler brukar vara så förbannat hårda och "plastiga" annars...

    SvaraRadera
  3. Joanna: Jag var lite sugen på de bruna jag med, men det blev svarta ändå =)

    Lina: Ja det var inte sådär superhård sula så det var bra! Återstår att se om man får skavsår när man går i dem första gångerna :P

    SvaraRadera
  4. Det är faktiskt lite olika hur intensivt det blir men jag brukar försöka så att jag har bränt 400-500 kalorier totalt på bara kondition. Den där maskinen jag skrev om för ett tag sen är en favorit, där kommer jag upp över 400 kalorier på 30 minuter och då brukar jag köra i intervaller och verkligen ta i så att jag nästan tror att jag ska falla ner på golvet i korta perioder. Eller ja, det lät ju lite väl dramatiskt kanske. :P Men jag tänkte faktiskt att en av förändringarna skulle bli lite mer sånt, mer intervaller och utmana mig själv mer på kondition. Det där med hårdare styrketräning. Det har jag känt att jag vill göra men nångång för längesen läste jag att om man tränar så hårt så får man stoora muskler istället för slanka och fina "tjejmuskler". Men jag vet inte alls mycket om styrka egentligen, jag tränar på maskinerna 10*3 med såpass tungt att jag verkligen får kämpa för att orka i slutet.

    Jag hoppas att dina hekton inser att dom lika gärna kan släppa direkt för att du ändå inte kommer ge upp förrän dom är borta. :)

    SvaraRadera