måndag 14 juni 2010

Dagen

Ja hörrni... Jag känner mig nästintill lika seg idag som igår. Okej, något piggare kanske! Har i alla fall inte slarvat sådär supermycket idag. Eller egentligen ingenting om man inte räknar med potatissalladen som jag åt till lunch. Lite väl mycket kalorier i den men så kan det bli ibland...

Ligger i alla fall inom min kcal-gräns. Ätit dryga 1800 kcal idag hittills och lär väl inte bli så mycket mer idag skulle jag tro. Jag tror dock jag ska starta om VK-programmet och se hur mycket kalorier jag får tilldelat nu. Känns lite för mycket med 2000 kcal trots att jag rör mig så pass mycket.

Som vanligt är det fotboll på TV.... är redan less, haha! =) Lägger mig och läser min bok om IKEA istället tror jag :-P

EDIT: Gjorde om programmet nu att minska 5 kg på 10 veckor vilket skulle bli ett halvkilo i veckan. Rätt snabb fart ändå.... Men ÄNDÅ får jag en kalorinivå på 2111 kcal om dagen. Tror jag ska hålla mig kring 1800 ändå till att börja med och se vad som händer...

3 kommentarer:

  1. ibland kan det ju tom vara jobbigt att äta "förmånga" kalorier för då vet man inte hur man ska fylla ut det, men håll dig till det som känns bäst :) Peppkram

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte jag har så stora problem att fylla ut kalorierna faktiskt, hehe. Det dåliga med mitt jobb är väl att man blir så hungrig :P

    SvaraRadera