söndag 13 juni 2010

Misslyckad grillning

Idag tänkte vi grilla igen... A tände grillen och allt och när den var redo för att grilla upptäckte vi att den inte alls var varm så det hela hade slocknat. På med mer tändvätska och prova igen. Det brann bara ut och sedan slocknade det. Måste varit något fel på kolen! Fick steka köttet i stekpannan istället.Vilken besvikelse!

Jobb imorgon igen... Känner mig sådär halvpeppad. Men som sagt, bara 3 arbetsveckor kvar till semester!! Går fort det!

Varit trött hela helgen... knappt orkat göra någonting utan bara suttit hemma och sovit om vartannat. Hoppas på lite mer energi i veckan...

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har nässelutslag i form av blommiga utslag på vader och armar samt ibland även angioödem som är som bulor i ansiktet vilket inte är kul. Får det oftast vid mens och alkoholintag. Ibland av det man äter..det är så olika...korskobinationer säger läkarna! Men jag äter iaf Tavegyl (receptbelagt) och T-betapred (receptbelagt). Hoppas det blir bättre för dig!

    SvaraRadera
  2. Oj vad konstigt så borde det ju inte bli, man det var nog absolut fel på kolen. Hoppas det smakade gott iaf :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  3. Grillning e ju bara för mummsigt, men oerhört irriterande om kolen inte vill! =( Måste varit fuktigt eller nått.

    SV: ne, det va inte presenten...utan jag tror jag kommer skriva om min present på min blogg idag! =)

    SvaraRadera
  4. Haha visst är det kul att tänka tillbaka? ;D När jag gick i mellanstadiet var det inne med såna där nätlinnen ....... Haha ;P

    SvaraRadera
  5. Hejsan ser att du också är på väg ner i vikt som jag ;) Vad har du för kost upplägg? GI?? Vad gör du för motion??

    Hoppas allt är toppen med dig =) /Benita

    SvaraRadera