söndag 20 juni 2010

Ett ryck

Tån känns helt okej idag (berättade ju igår om att jag slitit i ett nagelband...) så imorgon ska jag träna. Vet inte vad än, men jag tar i alla fall med mig kläder till jobbet och kör nog i gymmet! Måste ju rycka upp mig nu och ta i för kung och fosterland innan semestern, haha. Tänkte inte bli helt förslappad denna semester heller. Det lovar jag.

Sitter fortfarande och irriterar mig på mopeden. Men inget att göra åt förutom att ringa försäkringsbolaget imorgon och se vad det är för självrisk.

Ja förresten, jeansen skulle jag ju visa. Orkar inte dra på mig dem och fota dem på nu men jag kan ge er en länk i alla fall. HÄR! =) Esprit är ju något stora i storlekarna på sina kläder så jag kunde faktiskt ha strl 31 på mina jeans och de är alldeles lagom! De är normala i midjan så man visar inte stjärtskåran när man böjer sig fram, eller sitter ner haha! Raka ben, inte stuprör men sitter, i alla fall på mig, slimmat över låren. Jag hoppas de är bra efter man tvättat dem också. Det återstår att se!

2 kommentarer:

  1. Men fy sjutton vad drygt med mopeden!! Vilka idioter det finns alltså. Jeansen såg iaf snygga ut :)

    SV: Jo jag misstänkte väl att det var något sådant. Jag har inte särskilt stora problem dock, och hoppas jag slipper det med :) Men blir det värre får jag skaffa liniment!

    SvaraRadera
  2. Åh damn vad snygga dom var! Ska spana in dom om jag ser dom i nån affär :D

    SvaraRadera