onsdag 16 juni 2010

SÅ trött

Herregud vilket matkoma det blev nu efter middagen! Var riktigt trött när jag kom från jobbet också. Benen värkte sådär som de gör när man gått riktigt långt. Låren och ljumskarna liksom.

Har i alla fall suttit och räknat ihop mina kalorier hittills idag och det har bara blivit 1436 hittills. Men kommer bli kvällsfika sedan så jag kommer nog upp i åtminstone 1600! Ser postivit på vägningen imorgon. Känns som bra i kroppen. Men man vet ju aldrig... :-P

Hmmm... lite Sims 3 kanske? :-P

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅH Sims 3 !!!! Det ska jag också spela nu! Aslängesen! hihiih :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med Sims 3 :) Var försiktig med kaloriintaget så du inte hamnar för lågt... 1600 låter väldigt lite, och med för lite energi så stannar viktminskningen av. Lycka till med formtoppningen!

    SvaraRadera
  3. Bullen: Ja ganska lite är det ju. Men inte FÖR lite. Då skulle jag behöva ligga under 1300 kcal :)

    SvaraRadera