tisdag 22 juni 2010

Samma, samma ...

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Känns som jag mest skriver samma, samma hela tiden... ? Jaja, igår gick vi i alla fall en promenad på kvällskvisten, handlade lite på ICA och smällde i oss frukt och bärmixen tillsammans med yoghurt (se föregående inlägg). Blev gott eftersom yoghurten frös lite, nästan som glass! =)

Jobbat idag och gått igenom lite som man måste veta inför nästa vecka då jag ska vara CHEF, haha. Och inför då jag kommer tillbaka från semestern och K får resten av sin semester.

Var även in på stan och letade midsommarkläder. Ska försöka visa sedan om jag ids knäppa kort, men får väl annars bjuda på en Dagens Outfit på midsommarafton... hehe.

Nu har vi faktiskt nyss ätit, kyckling och bulgur så jag ska bara slappa i soffan tills det blir läggdags igen. Jag har så himla dåligt med ork nuförtiden känns det som. Fast jag borde ha massor med energi!! Men det kommer nog tillbaka... snart hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Du kanske har järnbrist? ...eller så har det samband med lingonveckan då jag brukar bli helt färdig innan/efteråt. :/
    Sen jobbar du mycket + att sommarvärmen (när den väl kommer fram) tar ut sin rätt kanske?
    Du får ladda batterierna ordentligt under din semester sen! :)

    SvaraRadera