lördag 12 juni 2010

Semester snart!

Jag jobbar tre veckor till, sedan är det semester!! Längtar! Hoppas givetvis på en solig sådan men det är skönt att bara vara ledig också även om det regnar. Har funderat lite på vad man ska göra och det får inte bli allt för dyrt eftersom planen är att spara pengar till ytterligare en utlandsresa nästa vinter. Vi får se om vi lyckas med det.

Hur som helst blir det nog en "roadtrip". Tänkte åka till Sundsvall någon dag eller två och sedan vidare till Stockholm för att hälsa på syster och bästa systerdotter. Stanna där ett par dagar och sedan fara uppåt igen. Och då ev stanna i Sundsvall 2-3 dagar igen. Kanske handla något på IKEA osv. Så delar man upp resan lite! Tror det kan bli bra!

Fram till semestern ska jag försöka öka på träningen lite igen så man kanske kan hålla en viss nivå under ledigheten i alla fall. Hade inte planerat att bli fet denna semester så måste försöka hålla igång. Vill inte bli helt förslappad!!

Vad ska ni göra på er semester eller ni som har sommarlov? =)

4 kommentarer:

  1. vi ska bila i Europa, ska åka till Alsace å dricka vin, sen ska vi möta upp några vänner i Champagne å dricka vin, å sen ska vi till Provance å till Rivieran å sen hem igen genom Italien, Tyskland osv. tre veckor on tha road å sen en vecka på Tjörn. Mysigt...

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med semester snart och tycker det låter som en perfekt roadtrip, man behöver ju inte alltid resa överallt för att få en semester det handlar ju om att kunna få byta miljö och koppla av från jobbet, och kul att spara pengar till en resa under vintern :) Vår semester blir ungefär samma, just nu sparas pengarna till nästa sommar så blir lite åkande runt i sverige bara, men det är inte helt fel det heller :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  3. SV: 6km joggades igenom på 37min...och jag har joggat 5km på 33min innan så "sista" km gick på 4min =)

    SvaraRadera
  4. Jobbar hela sommaren, mkt 6 dagarsveckor, sen börjar skolan direkt på det... lite trist men pengar behövs ju alltid. Ska på bröllop, det ska bli kul :) Och midsommarhelgen är jag ledig, än så länge.

    SvaraRadera