lördag 19 juni 2010

Sovmorgon är the shit

När man som jag stiger upp klockan 5 på morgonen under hela veckan så är det helt otroligt skönt att faktiskt få sova ut på helgen. Att slippa vakna av väckarklockan som ringer när man sover så djupt att man inte vet om man är vaken eller sover när man stiger ur sängen.

Nåja, idag sov jag till klockan 10! Det var gött det! Käkade frukost, drack kaffe och drog iväg ner på stan. Tänkte handla något fint (läs: en klänning) till Midsommar, men som vanligt hittar man inte det man söker efter. Däremot kom jag hem 599 kr fattigare, men ett par jeans rikare. Kan visa dem senare! Äntligen ett par som inte är så låga att de hasar ner över röven. OCH, hör och häpna nu... RÄTT LÄNGD. Nog för att jag är strax över 1.67 cm lång = ganska normal längd. Men alla jeans är ändå 5-10 cm för långa i benen på mig. Speciellt om man drar över stl. 40. Då verkar det vara givet att man är lång också.

Jaha, annars då? Har lyckats med bedriften att dra bort ett nagelband från lilltån också så jag kan knappt ha skor på mig. Haltar fram när jag går så att jogga eller liknande känns lite långt borta någon dag framöver... Får se imorrn om det är bättre eller kanske måndag!

1 kommentar:

  1. Håller helt klart med om jeansen. Kul att du hittat några bra jeans dock!

    Snart semester för dig. Visst blir det en girls night out då ;)

    Sv: Härligt nu fick jag bort det där. Trodde jag tagit bort det där men hade det tydligen bara på en sida.

    Jag hoppas innerligt att han förstår att det inte är så lätt! Är så less på kommentarerna! Men tusan vad han ska få jobba under semestern ;)

    SvaraRadera