söndag 17 oktober 2010

Att känna smak och lukt är överskattat

Trots att man är så täppt i näsan att man inte känner någon smak när man äter så gör man ändå som vanligt. Saltar ägget t.ex. Helt meningslöst eftersom jag bara känner att det är salt och ingen annan smak alls.

Well, well. Pigg i övrigt i alla fall så det går ju mot det bättre! Snorig näsa överlever man ju faktiskt med även fast det är irriterande! Hellre det än halsont.

Bloggar inte om något annat än förkylning nu känns det som, men det händer liksom ingenting annat. Haha! Eller jo, jag köpte ny mascara igår som expediten på H&M rekommenderade varmt när jag betalade. En ny från MaxFactor som hetter Xperience. Får se om den är bra! Den skulle tydligen ge riktigt mycket med färg i alla fall.

Nej om man skulle göra ett ryck med disken kanske?

1 kommentar:

  1. Jag hatar att inte känna smak och lukt. Jag känner mig helt handikappad då! ;c

    SvaraRadera