fredag 15 oktober 2010

Blä!

I morse var jag nära att sjukanmäla mig för halsen var så grymt tjock. Dessutom hade jag aningen feber igår kväll. Men tänkte att det är fan inte värt en karensdag så jag bet ihop. Kände mig ändå inte febrig på morgonen. Fick sluta tidigare idag eftersom vi jobbade över igår, när vi var på utbildningen. Skönt det!

Jag är bitter för jag vill träna och vill liksom vara frisk så man kan hålla igång! Men det är väl bara att inse att det är förkylningstider nu och att man kommer få skiten förr eller senare. Får hoppas detta går över hyfsat snabbt och att man slipper mer sjukdomar ett tag sedan.

Halsen känns i alla fall bättre nu än tidigare. Kan ju bero på att jag knarkat halstabletter till förbannelse och hällt i mig massor med kaffe! Däremot hostar jag... Får hoppas det inte är den där hostan som så många haft. Där man hostar aslänge... Det är jobbigt!

Nu ska jag läsa lite bloggar och bara softa.

1 kommentar: