tisdag 19 oktober 2010

Grått!

Det är mörkt ute nu, eller i alla fall skymning. Snart kommer det vara mörkt när man går till jobbet och hem från jobbet! SUCK! Det känns faktiskt sådär måste jag erkänna. Men för att vara lite positiv är det ju mysigt att se fram emot advent då man får sätta stjärnor och ljusstakar i fönstren!

Idag är förkylningen ännu bättre! Kan ju bero på att jag ätit Rinexin mot mina igentäppta bihålor. Men det är väl på G att släppa nu för man hoppas.

Har gått bra med maten igår och idag måste jag säga. Är svårt att hålla motivationen uppe när man är sjukt och lite låg. Men det har gått rätt okej trots lite utsvävningar i helgen. Men nu är jag på banan igen!

Apropå mat så ska jag diska nu och sedan fundera ut vad för slags middag som skall lagas i afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar