onsdag 6 oktober 2010

Less.

Packade träningsväskan igår med hopp om att träna idag. Men icke. Halsen känns stram idag med... Inte ont men liksom ansträngd. Jag vågar fasen inte träna då... trots att det inte gör ont-ont... Ja ni fattar kanske. Är jag töntig tycker ni?

Traskade hem efter jobbet, diskade och sitter nu här och slappar... Vet inte vad vi ska äta idag, känner mig helt nollad på den fronten. Hoppas A har något förslag sedan då han kommer hem ...

Ute är det grått, grått, grått.... suck....

2 kommentarer:

  1. Man ska aldrig träna med halsont, så det så. Det är farligt. Lyssna på kroppen, ingen blir ju glad om du skulle träna å sen få hjärtmuskelinflamtion och dö! Var rädd om dig och bry dig inte om vad andra tycker.

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, skulle aldrig träna med halsont.. men när det bara känns lite sådär halvirriterat känns det inte befogat att "lata" sig. Men jag gör det ändå...

    Fast ska nog gå en promenad, kan ju inte vara farligt direkt om man tar det lite lugnt! Ingen powerwalk direkt

    SvaraRadera