lördag 16 oktober 2010

Mycket friskare!

Det var som att vakna upp som en ny människa idag. Halsen känns bara lite och bränns inte sådär hemskt längre. Kan svälja utan problem. Inte lika täppt i näsan längre heller.

Jag ska ta det lugnt ett par dagar framöver och inte hetsa fram någon träning. Ska jag träna ska jag känna efter så jag är riktigt fräsch i kroppen. Får promenera tillsvidare.

Vad gött det är att vara uppe den här tiden på helgen ändå. Jag vaknade vid 7.20 idag sedan kunde jag inte somna om. Det är ju liksom sovmorgon för mig som stiger upp 05 annars. Både A och katten sover fortfarande så det är lugnt och stillsamt här, hehe.

Hörs senare idag!

3 kommentarer:

  1. SV: det var ett bra tips :D de andra börjar bli förstora!! Tack :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du mår bättre! :)
    Och tack för att du peppar! Guldvärt.

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre! Hoppas det håller i sig :)

    SvaraRadera