söndag 24 oktober 2010

Prommis i solen!

Grymt härligt väder ute idag faktiskt, så vi tog oss iväg på en promenad runt Carlshem och Ålidhem. Snön och slasket ligger dock på backen, men det är väl bara att inse att vintern är oundviklig även i år. Men som sagt, prommisen var skön och bara man tar sig ur soffan är det ju faktiskt skönt att motionera lite!

Det är ju konstigt det där egentligen. Att det är så lätt att slappa till det och inte få fingrarna ur. Men man är ju som bekant inte mer än människa... Men till veckan är det bara att köra på. Skall försöka att inte hitta på ursäkter. Och försöka tvinga mina kära arbetskollegor att träna med mig så man får sällskap, hehe. 

Nej om man skulle ta slänga på ytterligare en kopp kaffe kanske?

Nina: Har svarat på din kommentar under inlägget du kommenterade =)

2 kommentarer:

  1. Promenader är inte fy skam ;) Det få bli en prommis för mig snart ;)

    Ha en bra dag tjejen! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag berättade det på samma möte, bröt ihop en aning och började till och med gråta. Han sa inte så mycket om det mer än att om jag skulle kunna få ett jobb och bli något inom yrket så måste jag ändå förbättra mina svagheter. Så jag vet inte om det gjorde så mycket nytta men nu vet han åtminstone...

    SvaraRadera