onsdag 27 oktober 2010

Satsumas!

Älskar satsumas och clementiner! Nu börjar de bli sådär goda som de alltid är på vintern! Har klämt i mig 2 stycken idag och det kommer garanterat bli en till ikväll.

Har träningsvärk idag. Framförallt runt knäna! Vänstersidan är också mer öm än den högra, beror väl på att jag är aningen svagare i den sidan kanske.

Blir kyckling till middag idag. Funderade på röding (som vi fick av A's föräldrar i veckan) men den var varken rensad eller benad så orkar inte plocka fram och börja hålla på. Får bli en annan dag...

Hörs sedan för nu ska jag softa och se på Gossip Girl!

2 kommentarer:

  1. Åh, satsumas! De är min stora last nu när det är säsong! Men det känns som en ganska så ofarlig last :)

    SvaraRadera
  2. tummen upp för satsumas!!! men bara nu jag gillar inte när de börjar närma sig jul! gillar inte mandariner heller.

    SvaraRadera