söndag 7 november 2010

500 crunches, 2500 kvar!

Idag efter jag kört en svettig halvtimme på crosstrainern så gjorde jag 100 stycken crunches. Således är jag uppe i 500 stycken så som rubriken avslöjar. Riktigt bra måste jag säga! Har dock haft träningsvärk i magen större delen av veckan, haha!

Annars har jag roat mig med att nätshoppa! Det är sjukt farligt att börja surfa runt och klicka ner saker i kundkorgen. Blev en beställning från H&M med bland annat klänningen de hade specialerbjudande på. 50 kronor får den väl vara värd. Får hoppas man inte ser ut som en stoppad korv i den!

Med lite tur kanske alla crunches hjälper till att få bort lite magfläsk ;-) Eller vad tror ni?

Bild: hm.com

6 kommentarer:

  1. Jag tror att du kommer att vara smashing i den! :)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg klänning! :D Håller med dig om att det är farligt med nätshopping, pengarna bara springer iväg helt plötsligt ;)

    SvaraRadera
  3. Oh ja, livsfarligt! Var också inne och surfade runt på HM idag, var nära att klicka hem en tunika i den där färgen ungefär, men jag höll mig. Nu blev jag dock rätt sugen på den igen... ;)
    Skitsnygg klänning förresten, tänker mig att den passar på dig (baserat på det lilla man sett av dig genom bloggen då haha)

    SvaraRadera
  4. 50 kronor!?!?!? Otroligt isf!!!!!

    SvaraRadera
  5. Vad snygg. Den kommer att sitta som en smäck på dig.
    Kram

    SvaraRadera