söndag 7 november 2010

Ny vecka att se fram emot!

Imorgon är det vecka 45. Inte ens 2 månader kvar tills året är slut. Vart tar tiden vägen? Är det bara jag som tycker dagarna bara rusar iväg?!

Well, well... Till veckan har jag inte så mycket planerat, förutom zumban på onsdag då. Skall packa ner träningskläder nu ikväll så får vi se om det kanske blir träning imorgon efter jobbet.

Får inte glömma att det är Fars dag nästa söndag heller, så måste ta och köpa någon liten grej kanske och skicka ner till pappa.

Till att börja med tar jag och stänger locket på den här apparaten! Sov gott när det väl är dags för er att krypa till kojs! Vincent är redan i sin ;-)


God natt!

1 kommentar:

  1. Tiden går verkligen sjukt snabbt! Och folk klagar på mig för att jag är klar med julklapparna sen en månad tillbaka ;P

    SvaraRadera