fredag 26 november 2010

Combat!

Rev av ett pass combat idag efter jobbet som jag skrev om igår. Efter lite tjafs med musiken var passet igång på fullt allvar och alla sparkade och slog för brinnande livet, hehe.

Jag har träningsvärk sedan igår i bröst och rygg så jag var helt slut i överkroppen efter passet. Armhävningarna på slutet gjorde ont så ont...

Vi körde en gammal release som jag gillar bättre än den nuvarande. Men snart är det dags för nytt pass igen, tror de byter nästa helg faktiskt.

Nu är vankas det strax fläskfilé och sedan är det soffläge som gäller resten av kvällen!

Happy friday... eller nåt ;-D

2 kommentarer:

  1. jag gick på ett specialpasss i helgen som hette BC teknik, alltså shit va nyttigt. 30 min genomgång av alla slag, sparkar osv, kan säga att det blev lite av ett wake-up call. Så bra! Kolla om dom inte kan få till det hos dig oxå.

    SvaraRadera
  2. Skönt :):) du är så duktig!

    SvaraRadera